Galaţiul prinde rădăcini

marți, 8 octombrie 2013
Salvaţi Dunărea şi Delta este o asociaţie a cărei activitate o urmăresc cu drag pe facebook. Şi numai eu ştiu de câte ori am înghiţit în sec pentru că noi nu avem (aproape) nimic a face cu acţiunile ecologice.
Astăzi, însă, am fost plăcut surprinsă să găsesc şi numele Galaţiul pe listă! Este vorba despre un „proiect propus de locuitorii Municipiului Galaţi - în cadrul concursului Omul Reînverzeşte Locul - care vizează o activitate de ecologizare. Ulterior ecologizării se vor planta, cu ajutorul a 100 voluntari, aproximativ 500-1000 puieţi de salcâm”. Ecologizarea şi plantarea vor avea loc pe 27 octombrie, în zona situată între Combinatul Siderurgic şi oraş.
Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta menţionează că va asigura materialele necesare acţiunii de ecologizare şi plantare şi lansează o invitaţie celor dornici să dea o mână de ajutor. În cadrul event-ului de pe facebook sunt postate informaţii suplimentare despre locul de întâlnire, harta locaţiei şi programul de desfăşurare.
Eu voi lipsi din oraş exact în acea duminică, din păcate. Cine se oferă să planteze un pom în locul meu? 

3 comentarii:

  1. Lasa ca arunc eu o castană în Buzau. Cu se stie că toate apele din SE Romaniei se varsă in Dunăre, castana va ajunge in deltă se va opreri pe un mal si...Gata castanul! Trebuie doar să ai incredere si rabdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Sună mult mai fain varianta asta decât mersul cu lopăţica în spinare la săpat/plantat :)

      Ștergere
    2. Si eu am incetat sa sap de cand mi-a luat mama lopatica si galetusa de nisip.

      Ștergere