Zumzică

joi, 12 august 2010
Eu şi cu Lucu depănăm uneori amintiri din copilărie pe mess. Nu cu păpuşi, coroniţe şi brăţări din boabe de fasole... Îmi spune: Anuka, mai ţii minte melodia asta? Da măăăă, ce veche eeee... Dar pe asta o ştiai? Şi-o ţinem tot aşa o oră, două...

Asia, N&D, Andre, Genius, Valahia, Body&Soul, Non Stop, Angels, Bambi, Ana Maria, Van Noizz, Bere Gratis, Parlament, Talisman, Stigma, K1, Blondy, Uni-k, N5, Gaz pe foc, 3rei Sud Est, Animal X, Candy, Cristiana Răduţă, De La Vegas, As XX, HI-Q, Sweet Kiss, t-Short, Double D, Sing Sing BB, Dl Problemă, Elegance, Ovidiu Komornik, Oooops, Demmo, Amici, Akcent, Marcel Pavel, Proconsul, Holograf, Zob, Direcția 5, Vank, Taxi, Dana, Pepe, Miki, Boombastic, LA, Vama Veche, Jojo, Marijuana, Evrika, MB&C, Giglio, Voltaj, Bosquito, Fizz, Plus 2, Impact, Atac, Vița de vie etc.

În altă ordine de idei...

4 comentarii:

  1. "Un actor grabit" e my all time favourite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica, aveam un pronunţat sentiment de deja-vu http://anaelisabeta.blogspot.com/2010/04/irosire.html

    :P

    Dar cred c-o să mai lăudăm melodia asta mult şi bine, că îmi este la fel de dragă

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) Ma crezi ca si eu aveam impresia ca am mai vorbit despre melodie?! Insa, nu-mi aminteam nimic altceva. Ce tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/totul.php

    RăspundețiȘtergere