joi, 18 martie 2010
De ce scrii pe blog?

6 comentarii:

  1. Pe blogul tau? Ok, am inteles aluzia... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, Monica, nu e nicio aluzie. Este o întrebare cât se poate de deschisă şi de... curioasă. De ce scrii pe blog? Al tău!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scriu, pentru ca memoria mea scurta nu ma ajuta sa retin tot ce as vrea.
    Scriu, pentru a-mi observa drumul in viata.
    Scriu, pentru ca vorbesc mai putin.
    Scriu, din acelasi motiv pentru care, uneori si numai cand sunt singura, cant. Pentru ca am mostenit de la parinti pasiunea, dar nu si talentul.
    Si am ales sa fac public ceea ce scriu, pentru a cunoaste oameni in care sa ma regasesc, sau care se regasesc in mine, din experienta carora sa pot invata.

    RăspundețiȘtergere
  4. am incetat sa scriu si l-am sters pentru ca ancorandu-ma in trecut nu pot sa privesc spre viitor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lupule, aş vrea să pot crede că trecutul poate fi închis într-o cutie de care să te poţi descotorosi. Însă marea mea împlinire este că-l ştiu în libertate, gata să-mi iasă în cale la orice colţ, să-i fac cu ochiul sau să îl admir o clipă şi să-mi văd mai departe de drum. Aş fi fost curioasă să citesc ce-ai fi scris...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi oameni ar fi curiosi ca tine dar uite ca am putut sa-mi inchid trecutul intr-o cutie stergandu-l. trecutul este al fiecaruia, avem putere sa-l manipulam, trebuie doar sa vrem.

    RăspundețiȘtergere